دانلود مقاله ترجمه شده بهداشت و محیط Health & Place
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

کافی نت دریا

.................

کافی نت باسوج

دانلود مقاله ترجمه شده بهداشت و محیط Health & Place

 

با سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان عزیز

 

امروز برای شما ترجمه مقاله لاتین با عنوان Health & Place که ترجمه فارسی آن بهداشت و محیط می باشد رو برای شما دوستان قرار دادم .

 

مقاله لاتین به صورت pdf و به صورت رایگان برای شما برای دانلود قرار دادم .

 

شما دوستان می تونید مقاله لاتین را از

 

اینجا

 

دانلود کنید .

 

مقاله لاتین با عنوان Health & Place 7 صفحه می باشد .

 

فایل ترجمه این مقاله با عنوان بهداشت و محیط به صورت فایل ورد می باشد و در 18 صفحه تنظیم و قابل ویرایش می باشد .

 

قسمتی از متن ترجمه را برای شما دوستان قرار میدم .

 

قسمتی از متن ترجمه :

 

چکیده

 

ریشه انجمنهای شراکتی با جامعه بومی بررسی می شود: ضد و نقیضهای تقریبی. بررسی پایه های انجمنهای شراکتی (CBPR) یک رویکرد امید بخش در CBPR بکار برده شده در افزایش رواج پژوهش سالم با زیر پوشش گرفتن جوامع بومی و روستائی و مکانهای دوردست است. این سنجش تطبیقی در شاخصهای اصلی CBPR برای بررسی مختصات های همکاری در دو پروژه تحقیقی در کانادا استفاده شد.هر دو پروژه منعکس کننده شاخصهای اصلی CBPR در روشهای بی نظیر با اختلافات ویژه مرتبط برای جوامع قابل دسترس و تقریبی از شرکای همکار اصول CBPR اغلب بکاربرده شده اند وپیشنها د شده یرای شرکای خارج از شبکه در مکانها ی دوردست اگرچه بسیاری از این اصول برای دنیال کردن تشریک مساعی نسبتا خوب و خدمت رسانی در یک جامعه تحقیقی بسته بسیاراسانتر بود وبرای دنیال کردن چالشها در جوامع خارج از دسترس. تناقضات تقریبی تناقصات آشکاری هستندکه اصول CBPR را افزایش داده و بکاربرده شده در دستال شرکا با انجمنهای جوامع دورافتاده وقتی بسیاری از این اصول های مشابه کاملا قابل دسترس و دنبال کردن در CBPR هستند اصولهای CBPR برای عملکرد شرکای تقریبی بسیار اسانتر هستند زیرا آنها میتوانند محیطی برای تشریک مساعی شرکا توسعه و تقویت میکنند.

 

مقدمه:

 

نتابج نمونه های پارادیم جدید نشان داده است که بهداشت مناسب نیازمند اجتماع طبیعی است و درک این رویکرد با اهمیت مهم است . بنابر قول سازمان بهداشت جهانی (۲۰۰۷)، جمعیت جوامع جهانی شامل بیش از ۳۷۰ میلیون در ۷۰ کشور بود. واژه بومی ویژگی مردمی است که معمولا که هویت شخصی شان با یک سرزمین و مستعمره موروثی ، مشترک است بکاربرده میشود.(world health organization,2007 (

 

بیش از ۴/۱ میلیون از بومیان اولیه کانادا مردمانی از اینویت و مسیس بوده اند( Statistics Canada,2013) کسانی که در روستا و اجتماعات دور افتاده یا نهادهای پراکنده در سراسر جغرافیایی پهناور کانادا زندگی می کردند ۶۱۷ اجتماع بومی اولیه وجود دارد که نشان دهنده سطح وسیعی از انواع فرهنگ و گروه های با ۵۰ لهجه قابل تشخیص وجود دارد ( Aboriginal Affairs and Northern Development Canada,2013) بیشتر این اجتماعات در سرزمین های ملی و موروثی شان ساکن هستند که این هم با مهاجرت وسیع و کوچ انبوه مهاجرت از اروپا و سایر مناطق دنیا مواجه شده است. در استان اونتاریو نزدیک ۲۵ درصد از ۱۳۳ جمعیت بومی اولیه در منطقه ای جداگانه در شمال دور از اوتتاریو ساکن هستند (Chiefs of Ontario Office,2013; Ministry of Natural Resources.2013 منطقه شمال دور یک طرح جدید است که بطور نسبی بوسیله وزارت منابع طبیعی در اونتاریو برای توصیف وسعت منطقه پهناور شمال این استان بکاربرده شده است : بیشتر اجتماعات در این منطقه تنهابوسیله باد و جاده های یخ زده در زمستان دست یافتنی هستند بطوریکه دسترسی مسیر اصلی برای خدمات پزشکی، برنامه‌ها و منابع هر یک برای اجتماعات بومیان دور افتاده یک چالش بخصوص است.

 

 

 

شما دوستان می تونید این فایل را فقط با قیمت 11000 تومان از ما خرید کنید .

لطفا برای خرید ایمیل معتبر وارد نمایید . 

با تشکر 

مبلغ قابل پرداخت 11,040 تومان
(شامل 8% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 12,000 تومان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.